Страница 1 от 1

наемане на чужденец в офиса на БГ фирма в чужбина

МнениеПубликувано на: 26 Ное 2010, 10:55
от anelia_d
Здравейте. Имам нужда от съвет :)
Казусът ми е следния: имаме българска фирма, която открива офис в Германия. (понятието ОФИС е според това,което е използвано в Договора за ЕО). В този офис ще работи един българин, един работник в двойно гражданство- германско и и руско и един руснак. Въпросите ми са няколко:
- Как да назнача българския гражданин? Предполагам се сключва трудов договор, но като място за работа ли се посочва Германия или съм задължена да го командировам в Германия? И какво става, когато изтече 2 годишния срок на тази командироска? (Ако се гледа регламент 1408).
- Как да назнача немския гражданин? Просто да сключим трудов договор с място на работа там? Или и него трябва да го командировам там , въпреки че е гражданин на тази страна и ще работи в офиса там?
- Как да третирам офиса- като самостоятелно място на стопанска дейност или не?
- Как да назнача руския гражданин? Защото за да работи в България му трябва разрешително за работа, но такова не му трябва ако работи в Германия. Обаче той ще сключи трудов договор с фирмата, а тя има седалище в България. Как се отразява това,че ще работи в офиса в германия? Може ли да не му се изкарва разрешително за работа?Той има разрешително за работа за Германия.
- Къде трябва да се внасят осигуровките на 3та?
- Другото което е, от България там в германия ще се изпращат пари за разходите на офиса. те там ще вземат немски фактури. Тях как да ги осчетоводяваме тук?
От Аксаков 21 нищо не можаха да ми помогнат почти. Последната надежда сте ми вие!!!