Авансов данък от наем
Публикувано на: 31 Яну 2011, 14:38
Незнам дали тук да задам въпрос, но след толкова мислене, четене и питане, ще Ви бъда благодарен и ако тук дадете мнение по този казус. Сигурно има доста хора в България като мен.
Аз съм ЕТ и съм под наем на имот - Платен Паркинг, на който собствениците са наследници на реституиран имот - общо към 30 лица. Преди време имаха разправии между тях и оттогава всеки започна да си взема наема, за което им издавах и отделни разписки за наем. С промените на ЗДДФЛ чл. 44 и 45, трябва да им удържам авансово данъка за да го внасям и да им издавам сметка за изплатени суми и служебна бележка. Не намерих обстойна информация за следното:
Мога ли, да издам сметката за изплатени суми, в която да изброя всичките собственици на имота и те най отдолу да се разпишят на нея, като приложа и Договора за наем, а служебните бележки да са на всеки собственик поотделно? Или трябва да издавам на всеки собственик поотделно сметка за изплатени суми и служебната бележка?
Много ще ви бъда благодарен за мнения.
Аз съм ЕТ и съм под наем на имот - Платен Паркинг, на който собствениците са наследници на реституиран имот - общо към 30 лица. Преди време имаха разправии между тях и оттогава всеки започна да си взема наема, за което им издавах и отделни разписки за наем. С промените на ЗДДФЛ чл. 44 и 45, трябва да им удържам авансово данъка за да го внасям и да им издавам сметка за изплатени суми и служебна бележка. Не намерих обстойна информация за следното:
Мога ли, да издам сметката за изплатени суми, в която да изброя всичките собственици на имота и те най отдолу да се разпишят на нея, като приложа и Договора за наем, а служебните бележки да са на всеки собственик поотделно? Или трябва да издавам на всеки собственик поотделно сметка за изплатени суми и служебната бележка?
Много ще ви бъда благодарен за мнения.