начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

главоблъсканици в здравеопазването

Дискусии и казуси в областта на административното право и процес
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


главоблъсканици в здравеопазването

Мнениеот votpuska » 28 Дек 2012, 23:46

Казусът е следният: за нередности в обслужването и нарушаване на медицински стандарти от медицинско лице в едно ДКЦ подавам писмен сигнал до управителя.

Въпросите ми са:
1) Той явява ли се административен орган, до който мога да подам сигнал по смисъла на АПК? Ако няма това качество - кой ще е компетентният орган към който да се обърна?
2) Кои са по-горестоящите органи, до който мога паралелно да подам сигнал съгласно чл 119, ал. 3 АПК? (Не са ми известни нито всичките институции, имащи отношение към контрола на здравеопазването, нито тяхната компетентност).
3) Ако въпросният управител не благоволи да отговори на сигнала ми както изисква чл. 123 АПК, той носи отговорност по чл 303 (глоба).Как обаче може да бъде осъществена тя - кои ще са длъжностните лица, определени от "съответния" орган на изпълнителната власт - кой е органът, към който трябва да се обърна за да го накаже по реда на чл. 307?


Последно издигане votpuska от 28 Дек 2012, 23:46
Юризмът не е лъжица за всяка уста!
votpuska
Потребител
 
Мнения: 362
Регистриран на: 24 Ное 2012, 16:06

Назад към Административно право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


cron