главоблъсканици в здравеопазването
Публикувано на: 28 Дек 2012, 23:46
Казусът е следният: за нередности в обслужването и нарушаване на медицински стандарти от медицинско лице в едно ДКЦ подавам писмен сигнал до управителя.
Въпросите ми са:
1) Той явява ли се административен орган, до който мога да подам сигнал по смисъла на АПК? Ако няма това качество - кой ще е компетентният орган към който да се обърна?
2) Кои са по-горестоящите органи, до който мога паралелно да подам сигнал съгласно чл 119, ал. 3 АПК? (Не са ми известни нито всичките институции, имащи отношение към контрола на здравеопазването, нито тяхната компетентност).
3) Ако въпросният управител не благоволи да отговори на сигнала ми както изисква чл. 123 АПК, той носи отговорност по чл 303 (глоба).Как обаче може да бъде осъществена тя - кои ще са длъжностните лица, определени от "съответния" орган на изпълнителната власт - кой е органът, към който трябва да се обърна за да го накаже по реда на чл. 307?
Въпросите ми са:
1) Той явява ли се административен орган, до който мога да подам сигнал по смисъла на АПК? Ако няма това качество - кой ще е компетентният орган към който да се обърна?
2) Кои са по-горестоящите органи, до който мога паралелно да подам сигнал съгласно чл 119, ал. 3 АПК? (Не са ми известни нито всичките институции, имащи отношение към контрола на здравеопазването, нито тяхната компетентност).
3) Ако въпросният управител не благоволи да отговори на сигнала ми както изисква чл. 123 АПК, той носи отговорност по чл 303 (глоба).Как обаче може да бъде осъществена тя - кои ще са длъжностните лица, определени от "съответния" орган на изпълнителната власт - кой е органът, към който трябва да се обърна за да го накаже по реда на чл. 307?