как се създават правила за безопасност на труда?
Публикувано на: 02 Юни 2005, 12:38
Здравейте,
в Т.К. (Чл.277 ал.(1)) пише че работодателят разработва и отвърждава правила за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, които не могат да противоречат на нормативните изисквания.
В моя случй служителите ще работят в офис и незнам от къде да започна с въпросните правила. Искам да ви питам, дали трябва сам да създам тези правила, или трябва да бъдат извадени от някакви нормативни актове? Примерно предполагам че трябва да има някакви правила за пожарна безопастност? Трябва ли да пиша правила за работа с компютър - примерно колко време трябва да се работи с него и колко време да се почива за да не се увреждат очите, трябва ли да купувам специални очила за работа с компютри и в правилата да пише че трябва да се носят по време на работа с компютъра т.н.?
Ще съм благодарен на всеки който има опит с това и ме насочи към нещо, примерно примерни правили за безопастност на труда в офис или някви други подобни помещения? Или към кои нормативни актове да се насоча за повече информация и някакви по конкретни правила и условия?
[%sig%]
в Т.К. (Чл.277 ал.(1)) пише че работодателят разработва и отвърждава правила за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, които не могат да противоречат на нормативните изисквания.
В моя случй служителите ще работят в офис и незнам от къде да започна с въпросните правила. Искам да ви питам, дали трябва сам да създам тези правила, или трябва да бъдат извадени от някакви нормативни актове? Примерно предполагам че трябва да има някакви правила за пожарна безопастност? Трябва ли да пиша правила за работа с компютър - примерно колко време трябва да се работи с него и колко време да се почива за да не се увреждат очите, трябва ли да купувам специални очила за работа с компютри и в правилата да пише че трябва да се носят по време на работа с компютъра т.н.?
Ще съм благодарен на всеки който има опит с това и ме насочи към нещо, примерно примерни правили за безопастност на труда в офис или някви други подобни помещения? Или към кои нормативни актове да се насоча за повече информация и някакви по конкретни правила и условия?
[%sig%]