Връщане на нова дефектна стока
![Мнение Мнение](./styles/IDLaunch_Blue/imageset/icon_post_target.gif)
Здравейте!
Бих искала да попитам дали някой знае: има ли законов срок, в който да мога да върна новозакупена пералня, която според мен има дефект (при една от програмите прескача центрофугирането). Ползвала съм я 4 дни. От търговската верига, от която я закупих, ми отговориха, че не можело току-така да връщам стоки безпричинно. Ако съм настоявала, те щели да ми изпратят техник, който да я погледне, но ако не откриел проблем, трябвало да заплатя за диагностиката. Аз не намирам никаква логика пералнята да се държи по различен начин, само заради градуса на пране - при 30°C и 60°C прави едно, а при 40 °C - друго, но естествено, че той ще ми каже, че просто самата програма е такава. По принцип имам право уж да я върна в срок от 14 дни, тъй като е закупена онлайн, но на практика, май че ще се окаже друго.
Благодаря предварително!
Бих искала да попитам дали някой знае: има ли законов срок, в който да мога да върна новозакупена пералня, която според мен има дефект (при една от програмите прескача центрофугирането). Ползвала съм я 4 дни. От търговската верига, от която я закупих, ми отговориха, че не можело току-така да връщам стоки безпричинно. Ако съм настоявала, те щели да ми изпратят техник, който да я погледне, но ако не откриел проблем, трябвало да заплатя за диагностиката. Аз не намирам никаква логика пералнята да се държи по различен начин, само заради градуса на пране - при 30°C и 60°C прави едно, а при 40 °C - друго, но естествено, че той ще ми каже, че просто самата програма е такава. По принцип имам право уж да я върна в срок от 14 дни, тъй като е закупена онлайн, но на практика, май че ще се окаже друго.
Благодаря предварително!