2019-04-30 0
Нетната печалба за първите три месеца на 2019 г. е 299 милиона евро (2018 г.: 260 милиона евро).
Обемът на бира бележи + 4,3% органичен ръст средно за всички региони. Обемът на бранд Heineken® бележи ръст от +8,3%, като в региони Африка, Близкия Изток и Източна Европа, Северна и Южна Америка марката отчита двуцифрен ръст.
Жан-Франсоа ван Боксмеер, председател на изпълнителния съвет / изпълнителен директор:
"Въпреки по-късната дата на Великден, отчитаме положителен старт на годината с ръст на обема във всички региони, с фокус върху растежа и развитието на нашето географско присъствие. Обемът на марката Heineken® също нараства с 8,3%. Нашите прогнози за 2019 г. остават непроменени, очакваме лек органичен ръст на оперативната ни печалба (beia)."
Heineken вярва в пълното интегриране на устойчивото развитие в бизнеса и компанията продължава да постига значителен прогрес при поетите ангажименти чрез платформата "Brewing a Better World" ("Създаваме по-добър свят").
На 19 март 2019 г. Heineken обяви своята визия за опазване и ефективно използване на водните ресурси до 2030 г. чрез програмата си "Всяка капка" в подкрепа на целите за устойчиво развитие на ОН (цел 6 - посветена на опазването на водите).
Чрез програмата си "Всяка капка", Heineken определя своите ангажименти за балансирано, ефективно и повторно използване на водни ресурси, с акцент върху застрашените от липса на вода райони.
"Светът трябва да обърне повече внимание на водата. Водата е ценен, но за съжаление подценен ресурс. До 2025 г. две трети от световното население може да живеят в условия на дефицит на вода. Трябва да направим повече, за да опазим водата, така че общностите, живеещи в райони, в които тя е недостатъчна, да продължат да процъфтяват", сподели Жан-Франсоа ван Боксмеер, председател на изпълнителния съвет и изпълнителен директор на Heineken.