навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Финанси

"Пощенска банка" - най-добра в банкирането на дребно у нас за втора поредна година

2019-07-10 0

"Пощенска банка" за втора поредна година е отличена като най-добра в банкирането на дребно в България. Наградата е от престижния конкурс World Finance Banking Awards 2019, организиран от World Finance Magazine – авторитетно издание, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика.

Признанието е за иновативния и устойчив модел на банкиране на дребно на "Пощенска банка", разработените от нея модерни продукти и услуги, широката клонова мрежа в цялата страна, алтернативни канали за комуникация и многобройни възможности за професионална финансова консултация от нейните експерти.

"Приемаме високата и обективна оценка от World Finance Magazine като поредно доказателство, че се развиваме в правилната посока, за да бъдем още по-добри за нашите клиенти. Стратегията ни е да сме близо до тях, за да им предложим персонализиран подход и индивидуални решения, които отговарят конкретно на техните потребности. Иновациите са нашето най-конкурентно предимство – въвеждаме нова концепция за клоновете ни, които стават все "по-дигитални", със зони за самообслужване и разнообразни възможности за консултация, надграждаме дигиталните си канали за банкиране, пускаме иновативни продукти и услуги, като първия банков кредитен чатбот EVA и др. Те, в съчетание с отличното ни обслужване, предоставят на потребителите уникално изживяване, което е отчетено и в класацията на World Finance Magazine", коментират от "Пощенска банка".

През 2018 г. "Пощенска банка" постига високи резултати във всички сектори на своята дейност и отчита една изключително успешна година. Ръстът в продажбите на жилищни и потребителски кредити е около 40%, като кредитният ѝ портфейл към граждани и домакинства за миналата година се повишава с 212 млн. лв. Реализиран е и рекорден ръст на годишна база в продажбите на кредитни карти  ̶  над 30%, като в допълнение сериозно се повишава честотата на използването им. Клиентите на банката с кредитни карти получават висока добавена стойност – чрез програмата "Моите награди" (My Rewards), по която са раздадени близо 2 милиона лева под формата на парични награди, както и с достъп до атрактивни допълнителни предложения и партньорства. 

През 2019 г. е стартиран процес на цялостна промяна на концепцията на широката клонова мрежа на "Пощенска банка", чиито офиси стават "по-дигитални", за да предлагат още по-добро клиентско изживяване и модерни услуги. 

Сред иновативните услуги за потребителите, които отличават институцията, са първият банков кредитен чатбот у нас ̶ EVA, който консултира клиенти във Facebook Messenger 24/7, възможността за издаване на дебитни карти само за няколко минути, допълнителните отстъпки и парични бонуси чрез сметката за заплата "Супер сметк@", преводите на Western Union директно на нейни банкомати, мобилните банкови експерти, които консултират клиентите в предварително заявено време и на място и др.

за 55%  против 45%  1818 гласували
принтирай блогове добави в любими