навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Финанси

"УниКредит Булбанк" ще подкрепи клиентите си, засегнати от кризата с COVID-19

2020-04-10 0

Банката има готовност да подкрепи своите клиенти, засегнати от кризата с COVID-19, като им предложи конкретни действия и механизъм за облекчаване на обслужването на кредитните им задължения.

Клиентите на банката, които имат кредит и вече имат или очакват затруднения при обслужването му заради кризата с COVID-19 и извънредните мерки, могат да поискат отлагане на погасяването му. Единственото условие е задължението да бъде редовно погасявано или с не повече от 90 дни просрочие към 01.03.2020 г., и договорът да бъде подписан преди 31.03.2020 г.

Банката ще предложи на клиентите си различни схеми за разсрочване: гратисен  период на вноските за главница и лихва за период до 6 месеца, гратисен период само за главницата за период до 6 месеца и механизъм за разсрочване, приложим за револвиращите продукти. Клиентите, които не покриват напълно критериите или пък имат нужда от различно решение от предложените в механизмите, също могат да потърсят съдействие като се свържат с банката. 

"УниКредит Булбанк" винаги е била отговорен корпоративен гражданин и през изминалите седмици целият ни екип работи отдадено, за да сме подготвени по най-добрия начин и в безпрецедентните условия на разпространение на COVID-19 да продължим да Ви съдействаме ефективно, както и досега. Готови сме да подкрепим клиенти, които изпитват затруднения при изплащането на заема си с конкретни мерки за подкрепа, винаги предлагайки най-доброто решение", коментира Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк.

Кандидатстването за отсрочване не изисква посещение във филиал на "УниКредит Булбанк". То може да бъде направено изцяло през дигиталните канали на банката. Достатъчно е клиентите да попълнят онлайн формата на интернет страницата на "УниКредит Булбанк" - за индивидуални клиенти или юридически лица и служители на банката ще се свържат с тях. На разположение е и специално разкритият номер за подаване на искания по телефон 02 9337 260 и центърът за контакт за клиенти на банката на номер 0 700 18484 (кратък 18484). 

Заявлението за отсрочване трябва да бъде подадено – чрез онлайн формата или по телефон – най-късно до 22.06.2020. 

Гратисният период е с максимален срок до 6 месеца, който изтича най-късно до 31.12.2020, като всеки клиент има възможност да се откаже от предоставения гратисен период по-рано от предвиденото и да поиска изготвяне на нов погасителен план. 

Повече информация може да бъде намерена в интернет страницата на банката.

за 41%  против 59%  2074 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 


Виж всички Публикувай още

rss
Посети форума